
Zdrowe nawyki - lepsze jutro. Zadbaj o siebie w nowym roku z produktami ze sklepu Acusmed.pl
5 stycznia 2024, 18:22Rozpoczęcie nowego roku to idealny moment, aby wprowadzić w życie zdrowe nawyki. Dbanie o siebie nie musi być skomplikowane ani czasochłonne, a odpowiednie akcesoria mogą znacznie ułatwić ten proces.

Wyobrażanie zapachu dźwignią reklamy?
24 lutego 2014, 15:10Wyobrażanie sobie zapachu produktu (ang. smellizing) zwiększa chęć nabycia i skonsumowania reklamowanych produktów.

Jak stosować peeling do skóry twarzy? To prostsze niż myślisz!
8 lipca 2023, 20:41Peelingi do skóry twarzy są skutecznymi produktami, które pomagają w usuwaniu martwego naskórka, poprawiają teksturę skóry i rozjaśniają przebarwienia. Jednym z popularnych produktów tego typu jest SVR Clairial Night Peel. Aby uzyskać najlepsze rezultaty i uniknąć podrażnień, istnieje kilka ważnych wskazówek dotyczących stosowania peelingów do skóry twarzy.
Zniechęcające słowotwórstwo
1 kwietnia 2010, 10:47Psycholodzy z University of Illinois mają złe wieści dla reklamodawców zachwalających swoje produkty za pomocą naukowej nowomowy. Niestety, to nie zachęca, ale odstrasza potencjalnych klientów.

Uświadomienie sobie, w co może zostać przekształcony odpad, zachęca do recyklingu
19 lipca 2019, 13:30Świadomość, w co mogą zostać przekształcone odpady, zwiększa chęć do oddawania ich do recyklingu. Amerykańscy naukowcy przekonują, że warto zatem tak zmienić myślenie ludzi, by zamiast zastanawiać się, "gdzie to wrzucić" (czy dany produkt nadaje się do powtórnego wykorzystania), automatycznie wyobrażali sobie, "co można z tego wyprodukować".

Osobowość „dzikiego Zachodu” wciąż obecna u Amerykanów zamieszkujących tereny górskie
8 września 2020, 10:28W 1893 roku amerykański historyk Frederick Jackson Turner opublikował swoją najsłynniejszą pracę The Significance of the Frontier in American History. Stwierdził w niej, że pogranicze wyryło w amerykańskim charakterze szorstkość i siłę połączone z wrażliwością, bystrością i żądzą posiadania. Teraz po ponad 100 latach badacze z Uniwersytetu w Cambridge odkryli pozostałości osobowości pionierów wśród Amerykanów zamieszkujących niegościnne niegdyś górskie tereny

Miały zniechęcać, a (czasem) zachęcają
17 stycznia 2014, 16:55W pewnych sytuacjach ostrzeżenia umieszczane na potencjalnie niebezpiecznych produktach, np. papierosach, mogą sprzyjać, a nie zapobiegać zakupowi.

Spontanicznie udomowione bonobo?
26 stycznia 2012, 13:18Antropolog Brian Hare z Duke University zauważył niezwykłą rzecz - jego zdaniem bonobo wyglądają i zachowują się tak, jakby były udomowione. Jednak udomowienie to odbyło się bez udziału człowieka.

Położenie produktu w reklamie powinno odpowiadać wizualizacji czasu
6 marca 2013, 11:08Reakcja konsumentów na położenie niektórych produktów w reklamie zależy od preferowanego sposobu wizualizowania czasu.

By konsumenci byli lojalni wobec marki, trzeba ich wcześniej przestraszyć
7 lutego 2014, 10:06Konsumenci przylgną do produktu, by się uspokoić, jeśli oglądają straszne filmy w samotności. Odkrycie psycholog z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej przeczy normom przemysłu reklamowego, zgodnie z którymi w porównaniu do innych gatunków filmowych, w horrorach lokowanie produktu jest stosowane na znacznie mniejszą skalę.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 …